7/11/2013

Giambattista Valli Couture Tribute-Review

 
Dziś przygotowałem dla Was recenzję nowego tribute, Giambattista Valli Couture. Jak sama nazwa wskazuje ubrania inspirowane są kolekcją Haute Couture. Już w spoilerach wiedziałem, że muszę się zaopatrzyć w kilka perełek, które może i nie są łatwe do noszenia, ale dodają nieco oryginalności w nasze przeciętnie zaopatrzone szafy. Wybrałem kilka artykułów, lecz jeszcze w sklepie czekają na mnie trzy sukienki. Zanim Wam je przedstawię, chcę opowiedzieć o kolekcji.
 
 


 
Co znajdziemy w sklepie? Bardzo dużo sukienek, spódnic, topów, dwie pary spodni, pasek, pięć par butów i trzy torebki. Kolekcja jest dość dziewczęca, dużo falbanek, lejących się materiałów i kwiatów. Ubrania i dodatki są świetnie i estetycznie wykonane, kolory są dobrze dobrane, a fasony są niespotykane. Podoba mi się również ułożenie manekinów w sklepie, gdyż nie stoją tak jak zwykle.  Jest to pierwsza stardollowa kolekcja poświęcona temu projektantowi i na pewno w przyszłości będzie dość cenna.
 
Teraz przedstawię Wam rzeczy które już znajdują się w moim apartamencie.
 
 
sequin valli gown(32sd) & embroidered stilettos(16sd)
 

zebra stripe couture skirt (24sd)

gold rose dres (26sd)

silver couture trousers & rose couture trousers (24sd)

 
sequin satin clutch (16sd) & rose buckle belt(10sd) & gold strap vali heels(15sd) & blush patent stilettos(16sd)
 
Mam nadzieję, że na tych rzeczach moja prywatna kolekcja się nie skończy.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz