1/02/2013

Dobrze Wydane...



Sukienki Nelly.com

 Postanowiłem wprowadzić na bloga serię artykułów (postów), w których będę pokazywać co jest warte kupienia w Starplazie. Takie artykuły będą pojawiały się gdy za Stardoll będą nowe kolekcje w sklepach. Posty te będą miały na celu zachęcenie Was, do kupna polecanych przeze mnie rzeczy. Na pierwszy ogień idą sukienki ze sklepu Nelly.com.

Sklep ten jest jednym z moich ulubionych na Stardoll ( takich sklepów łącznie mam 5 ). Ubrania są ładnie zrobione i mają ciekawe fasony.



Krótkie sukienki



Te trzy sukienki są według mnie najlepsze.

1.Czerwona sukienka (ClubL Red Oneshoulder Dress-24sd) - ciekawy fason i pasek sprawiają, że sukienka ta jest modna i odpowiednia dla karnawału.
2.Pomarańczowa sukienka (Orange Cheap Monday Dress-24sd)- krótka sukienka z asymetrycznym i prześwitującym dołem.
3.Czarna sukienka (Vero Moda Bell Dress-26 sd) - najbardziej uniwersalna z tego zestawu. Czarny nigdy nie wyjdzie z mody. Prześwitujące ramiączka i futrzasta wstawka dodają jej uroku. 

  

Długie suknie


1.Kremowa suknia (Ida Sjosted for Nelly Wonderfull Dress-27 sd) - suknia jest na ramiączkach, od połowy ud lekko prześwitująca i z błyszczącymi elementami.
2.Biała suknia (Ida Sjosted for Nelly White Dress-27 sd) - asymetryczna długa suknia. Uniwersalna, świetnie zrobiona. Warta swojej ceny. Mój Must Have całej kolekcji.
3.Suknia z rozcięciem (nly choe dress-27 sd) - fason, rozcięcie i wstawki na górze sukni, sprawiają że jest elegancka. Podoba mi się kolor.



Teraz popatrzcie na niektóre sukienki w realu.


Title #2Title #1

Diamante One Shoulder Chiffon Dress
Yuke Dress Copper



Myślę, że takie posty przypadną Wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz