1/29/2013

Dobrze wydane...



Antidote


Dziś do Starplazy zawitała nowa kolekcja Antidote. Mieści się ona na 4 piętrach. Ubrania są ciekawie wykonane, przeważa w kolekcji kolor biały i czary, ale są tam również rzeczy z kolorem niebieskim, różowym i żółtym.

Na początku chciałem kupić tylko jedną rzecz, ale po bliższym przyjrzeniu się kolekcji dostrzegłem parę perełek. Po wielu trudach w zbieraniu sd ( miałem tylko 88, co wystarczyło mi na kupienie jednej rzeczy ) w końcu udało mi się kupić to co chciałem, oczywiście jeśli uda mi się uzbierać jeszcze więcej sd to kupię coś jeszcze.

Na razie chcę wam pokazać moje dotychczasowe zakupy.




1. Striped Faux Fur Scarf-62 sd. Podoba mi się ze względu na kolory i podobieństwo do kamizelki.
2. Silver Studded Jacket-78 sd. Wyćwiekowana kurtka przyda się do wielu stylizacji. 
3.Striped Faux Fur Coat-80 sd. Uwielbiam futra, więc gdy tylko zobaczyłem wiedziałem, że muszę kupić. Mój Must Have całej kolekcji .




4.Pink Sequin Stars Blouse-52 sd. Kupiłem ze względu na przeźroczyste rękawy i dekold.
5.Silver Mirrored Bustier-55 sd. Wyćwkiekowany top, który na pewno zostanie użyty wiele razy.
6.Anidote Sequin Tunic-52 sd.- W tunice spodobały mi się czarne cekiny i półprzeźroczyste rękawy.


 7.White Patent Platforms-25 sd. Buty ładnie leżą na doll i są niedrogie.
8.Shiny Silver High Heels-28 sd. Kupiłem te buty ze względu na platformę i ich cena jest odpowiednia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz