3/06/2013

Hot Buys Weekly Review


Nowa dostawa Hot Buys Weekly składa się tylko z dodatków, mimo to w większości przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się tylko niebieska torba. 




Moje zestawienie HBW:



1.Hot Buys Voyage Big Bag- 11 sd. Świetna torba, gdyby nie rozmiar byłaby idealna. Must Have dostawy.



2.Hot Buys Voyage Scarf-10 sd. Ładnie wykonany szalik. Kolor bardzo mi się podoba i uważam, że warto zaopatrzyć się w ten artykuł.
3.Hot Buys Luxury Trunk-12 sd. Kuferek podróżny znalazł się na tym miejscu ponieważ jest ładnie wykonany i jak będę miał więcej sd to go kupię.



 4.Hot Buys Voyage Stilettos- 9 sd. Buty średnio mi się podobają, dlatego to miejsce.


 5.Hot Buys Voyage Fleur Bag- 11 sd. Gdyby nie kolor i kwiatek ta torba byłaby bardzo ładna, cena przystępna, Ale niestety przez kolor torba na ostatnim miejscu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz