3/03/2013

March Must Have


Postanowiłem, że na bloga wprowadzę taki dział jak moje Must Have. Będę w nim przedstawiać rzeczy, które są dostępne w starplazie i są warte kupienia.



1.Silk Tailored Blazer/Archive-16 sd. Blazerek, który bardzo długo szukałem, trafił do staplazy ponownie z czego jestem niezmiernie zadowolony, ponieważ miałem go kupować od jednej dziewczyny za 400 sd. Jest świetnie wykonany, można go użyć do stylizacji casualowych.
2.Crazy Cat Sweater/Special Offer-0 sm. Prezent za 5 dni logowania. Nie muszę opisywać gdyż zrobiłem to w poprzednim poście. Jest cudowny.
3.Denim Shirt/Special Offer-0 sm. Tak jak sweter koszula bez rękawów, która sprawdzi się w każdej stylizacji, jest jednym z najlepszych prezentów od adminów. Cieszę się, że jest z darmo ponieważ nie muszę na nią wydawać kwoty, którą planowałem na nią wydać gdyby znalazła się w jakimś limitowanym sklepie.
4.Dark Romance Tulle Skirt/Velvet Orchid-14 sd. Śliczna spódniczka ombre, stałą się hitem kolekcji. Kolor i wykonanie sprawiło, że znalazła się w tym artykule.
5.HotBuys Mirror Skirt/Hot Buys Weekly-12 sd. Najlepszy Hot Buys Weekly do tej pory, polecam jej zakup. Jest ładnie wykonana i ma ładne kolory.
6.Frosted Silver Skirt/Velvet Orchid-16 sd. Kolejna spódnica ombre tym razem dłuższa i prześwitująca. Przyda się do wiosennych i letnich stylizacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz